"על מנת לקבל אינדיקציות על השימוש במוצר האם הוא טוב, האם גודל הכפית נוח והאבקה מתמוססת כמו שצריך ועוד. השימוש במערכת סקרי שביעות רצון עזרה לנו לנהל את העסקים באופן שמבוסס על עובדות ועל חווית לקוח ולא רק על פי תחושת בטן".
בקרה על חווית לקוח באמצעות סקרי שביעות רצון רציפים בזמן אמת בכל הערוצים
חווית לקוח איכותית תלויה ביכולת להקשיב ללקוחות בזמן אמת ולהגיב בצורה מהירה וממוקדת לצורכיהם.
עם nemala cx תוכלו לנטר את מגעי הלקוחות עם הארגון ולשלוח אליהם בזמן אמת, משוב רב ערוצי מותאם אישית, שמתורגם לפעולות סגירת מעגל טיפול עם הלקוח ולשיפור ארגוני.
באמצעות טכנולוגית AI כל שאלה פתוחה הופכת למידע זמין במערכת שמצטרף למידע שנאסף במשוב ומשוקף בניתוחים ובמדידה
להגדלת אחוזי המענה ולמיקוד במשובים החשובים ביותר
הזרמת מידע בזמן אמת לגורמים הרלוונטיים בארגון לצורך Recovery
שילוב מדד האמפתיה בדשבורד הארגוני
סקר בשילוב תמונות, אימוג’ים וטקסט פתוח עם אפשרות תצוגה בסגנון צ’ט
קליטה של נתוני רקע תפעוליים ודמוגרפיים לצורך דגימה, פרסונליזציה וניתוח דאטה
סגירת טיפול באמצעות חתימה אלקטרונית
דשבורד המאפשר זיהוי בעיות אסטרטגיות בזמן אמת עם מנגנון אוטומטי ליצירת מצגות
לצורך תחקור אירועים והפקת תובנות אירגוניות
הפחתה בשיעור
התלונות על השירות
עלייה במדדי שביעות
רצון הלקוחות
לקוחותינו נהנים מפתרון מלא מקצה לקצה המשלב מתודולוגיה וטכנולוגיה.
הפתרון הינו מודולרי ומותאם באופן ספציפי לצרכי הארגון.
התאמת תהליכים ונהלים לצרכי הלקוחות
דשבורד ניהולי למעקב אחרי מדדי
חווית הלקוח והטיפול בחריגים
דוחות סיכום הנשלחים בדוא"ל למנהלים
וכוללים את הנתונים הרלוונטיים להם
הגדרת התראות למנהלים על משובים חריגים
בניהול workflow לסגירת מעגל הטיפול
הגדרת סקר שביעות רצון רב ערוצי מותאם
וחוקי דגימה על נקודות המגע המרכזיות
זיהוי נקודות קריטיות המשפיעות
על שרשרת השירות / מכירות ללקוח
מיפוי נקודות המגע המשמעותיות של הארגון
עם הלקוח והשפעתן על חווית הלקוח
"על מנת לקבל אינדיקציות על השימוש במוצר האם הוא טוב, האם גודל הכפית נוח והאבקה מתמוססת כמו שצריך ועוד. השימוש במערכת סקרי שביעות רצון עזרה לנו לנהל את העסקים באופן שמבוסס על עובדות ועל חווית לקוח ולא רק על פי תחושת בטן".
"מהתושבים וממקבלי השירות שמסייעים לעירייה לאסוף מידע על חוויית השירות בזמן אמת ולפעול בהתאם. מנהלי המחלקות השונות בעירייה יכולים לקבל חיווי מידי של תוצאות הסקר באמצעות התראות בדוא"ל במקרים של אי שביעות רצון. הסקר מאפשר ללמוד באופן רציף "כאן ועכשיו" על השירות, כיצד ניתן לשפר אותו בדיוק במקומות הדורשים שינוי ושיפור".
אם בעבר לקוח יצא מהחנות ובכך הסתיימה התקשורת בינינו, באמצעות המערכת אנחנו שומרים על קשר עם הלקוח גם לאחר הרכישה: הלקוח מקבל הודעה לסמארטפון של "תודה על ביקורך בחנות" ועם מספר שאלות במטרה לקבל ממנו משוב על חווית הקניה.